Viikolla mä olen tottunut rytmiin, että menen n. 22.30 vuoteeseen ja simahdan aikalailla samantien. Jos oon käyny uimassa tai lenkillä, niin todennäköisesti aikaisemmin. Aamulla kello soi sitten seitsemältä, koska pitää ehtiä töihin ennen klo 9. Aamurutiinit ovat mulla hitaat, mä en tykkää höseltää. Nousen ylös, kuuntelen koneelta musiikkia (nrj:n nettiradio on nerokas), keittelen aamupuurot, luen blogit, meikkaan ja pukeudun ja joka aamu ihan randomjärjestyksessä. Mutta nyt tämä on ihan mahdotonta. Iltaisin ei meinaa saada unta, mutta aamulla mä herään klo 7 viimeistään. Eilen aamulla klo 6.30, eikä unta sitten millään.

Nousin keittämään teetä itselleni, kun mies vielä nukkuu. Hän on menossa töihin tänään ja meidän pitäisi ehtiä käymään ruokakaupassa heti 9 aikaan tänä aamuna. En raskinut toista herättää, antaahan isukin nukkua. Eilen illalla isukki oli nimittäin vähän humppailemassa kavereiden kanssa. Kävi vähän alkoholia nauttimassa, mutta tuli kuitenkin kotiin ennen iltakymmentä :D. Sillä aikaa minä kävin kaverilla teellä ja kun tulin kotiin, lämmitin saunan, laitoin eukalyptys saunatuoksua ja nautin saunasta. Saunan jälkeen kokovartalo kuorinta ja kun olin valmis huudatin Josh Grobanin yltiöseksikkäitä biisejä. Ja siis ihan omaksi ilokseni vain. Oli kivaa.

Nämä hormonit sitten askarruttavat minua. Kun mieliala ailahtelee laidasta toiseen. Tuntuu välillä että mullaon PMS 24/7. Raivostun käsittämättömän helposti, mutta itken ja loukkaannun myös aivan mitättömistä. Ilostun ja innostun kaikesta sekunnin sadasosassa ja saatan pettyä heti, jos hommaa ei voikaan toteuttaa välittömästi. Ja sama pätee seksiin. Jos se käy mielessä, niin sitähän on saatava. Heti ja välittömästi. Ei ainakaan mun seksihimot oo mihinkään kadonneet.

Mun pitäis käydä mun vaatekaappi perusteellisesti läpi. Mä tiedän jo, että sieltä puuttuu t-paitoja ja pitkähihaisia paitoja. Mulla ei ole mitään nättiä ja isohkoa kesäksi. H&M myy nyt ihania t-paitoja, voi sanokaa että mä saan nostaa mun säästötililtä rahaa ja käydä ostamassa uusia vaatteita. Mulla kun nämä muut t-paidat on napapaitoja melkeen. Ne menee vielä nyt, ku maha on littanainen, mutta kesällä ois kiva jos ois jotain uutta, pirteää ja ihanaa. Eikä violettia ja mustaa. Pitää kysyä tuolta mieheltä vähän mielipidettä, että oisko tänään minun shoppailupäivä. Eilen olisin jo H&M:n postimyynnistä tilannut, mutta kun ryökäleillä ei ollu niitä paitoja. Kuin vasta kesäkuussa. Ja mä en t-paitoja odota puoltatoista kuukautta. Ja oishan se helpompi jos pääsisi sovittaa niitä eka, ettei tarvis palauttaa. Mulla ainaki kutistuu H&M:n puserot pesussa tosi paljon ja niissäpä käy just nii, että napa paistaa kilometrin päähän.

Jotku capritki ois tosi kivat... Vaihtoehtoja kesäksi on farkkuja ja toppahousuja. Osa farkuista kiristää jo nyt, koska mä turpoan päivän aikana aikas kivasti tosta keskivartalon kohdalta. Tällä hetkellä mukavimmat pöksyt on kotilökärit ja tuulipuvun housut. Eli ei näin. Ei helvetissä näin. Mä päätin jo vuonna kuokka & kirves, että musta ei mitään tuulipuku-collegeäitykkää tule. Nou vei.

Vappukarkeloinnitkin ois edessä päin. Tosin Pekka Pouta kertoili, että vapun aikana tuulee suoraan Pohjoisnavalta ja sepä tuo mukanaan lumikuuroja... Kiitti >:( Tosin mun karkelointihan tarkoittaa puhtaasti vaan haalarointia ja tuijottelua kun muut karkeloi. Voisin ostaa vappumarkkinoilta ehkä lakritsia vähäsen... *tirsk* Ja tänään siis housut ja paitoja... Heh heh hee...