Tulin vaan kertomaan, että olen taas palannut koulun penkille. Eilen ja tänään kävin opiskelukaupungissa uudella mobiilillamme ja olen käyttänyt aivosolujani muuhunkin kuin vauva-asioiden miettimiseen. Koulua ei kylläkään ole kuin 15 tuntia viikossa ja nekin hajautettuna neljälle päivälle. Onneksi niissä ei läsnäolopakkoa ole, että jos en vaan jaksa lähteä ajamaan 150 km päivälenkkiä, niin voin jäädä kotiin ja käydä sitten tenttimässä, kun oon saanu muistiinpanot. Tässä jaksossa ei ole kuin kaksi tenttiä (niin ja se kirottu saksa)

Oli pakko ostaa lisää hedelmiä kotiin, niinpä kannoin 3 kiloa mandariineja, purkkiananasta melkeen 1,5 kiloa, hedelmäcocktailia kotiin kaupasta. Kotona on jo appelsiinia, banaania ja viinirypäleitä. Oon ruvennu kattomaan etten sais sitä sokeria niin paljoa kuin ennen, syön sokeritonta jugurttia ja oon jättäny limpparin pois. Vielä kun sais itteesä niskasta kii ja pysyis yhdessä herkkupäivässä/viikko. Tälläkin viikolla meni lauantaina limpparia (pepsi maxia :D), popcorneja ja suklaa snacks pussi leffateatterissa ja oon syöny pari pullaa nyt viikolla.

Aloitin nyt raas vitamiinit, toivottavasti pitäisivät nyt sitten tuon sokerihimon kurissa. Mulla on tullu nyt vatsa- ja kylkilihakset tosi kipeiksi ja koulussa istuminen ärsyttää entisestään. Samaten autolla ajaminen. Pitäis istua oikeasti ihan luotisuorassa. Eilen vauva kutitteli mua kylkiluiden kohdalta jo, korkeimmillaan potkut on näkyny viisi senttiä navan yläpuolella, eli ylhäälle ojentelee koipiaan jo Papunen. Mun äitikin näki eilen kuinka maha hyppelehti potkujen tahdissa. Miehen kanssa ollaan käyty salilla ja uimassa yhdessä, tänäänkin jompaan kumpaan mennään tuossa illemmalla.