Liitolle pitäisi maksaa jäsenmaksut keväältä. Olin vaihto-oppilaana kevään ulkomailla, joten eihän mulla oo ees ollut tuloja tuolta ajalta. Oveluuteni löi yli ja lähetin sähköpostia selitykseksi puuttuville jäsenmaksuille. Eat my dust. Kuitenkin niille pitää lähettää tuo pirun lappu, jossa minä sepostan päivämäärät ja syyn maksamattomuudelle. Ja on se vaan niin pirun vaivalloista viedä tuo lappu postiin. Ensiksin, nykyään mitään palautettavia lappuja ei saa nitoa tai liimata kiinni. Ne pitää teipata. Multa löytyy nitoja ja liima, ei teippiä. Nyt minun siis pitäisi ostaa rulla teippiä, että saisin laitettua postiin niin liiton laputkin kuin elloksen postimyyntitilauksen. Ihan hyvä että teippiä ei ole. Sillä jos olisi, repisin perseeni jumalattoman kokoisesta Ellos-laskusta. Niin ja tuon teipin lisäksi pitäisi ostaa postimerkkikin. Lompakosta löytyy 20 senttiä ja tili on huomiseen asti miinuksella. Jeejee.

Kela muistaa minua tänä syksynä 40 euroa suuremmalla opintotuella kuin viime vuonna. Tiukka budjetointini eiliseltä pienellä muistilapulla on siansaksaa tänään. Enhän minä saa enää selvää noista luvuista joita sinkoilee pitkin paperia. Mutta muistan kyllä nyt tiukasti, että mihin pitää sijoittaa ja mitkä on must hoitaa pois- juttuja huomenna.

Ja heti eka päivä koulussa on 8 tuntia. Koulusta pitäisi rynniä suoraan salille, missäs pirun välissä minä käyn ostamassa minun hormooniannostuksen sitten. Pitää vissiin kesken koulupäivän sykkelöidä takahikihutikuti-exän-lainasykkelilläni apteekkiin. Ja se pyöräkin pitäis palauttaa muka tänään. Voi vittu!!! Menin siis tosiaan eilen sanomaan että voisin jo palauttaa pyörän takas. Mun pitää siis anella vielä viikoksi sykkeliä lainaan. Joku hyöty sentään puheväleistä.

Olen menossa kirpputorille. Huudan, jos ne ei ole auki. Ihan vaan siksi, että olen menossa sinne rahattomana kyttäämään kivoja juttuja tylsän päivän piristykseksi. Sisko lähtee mukaan, se on tunti sitten ilmoittanu tulevansa mun luo. Kyllä kestää kauan pyöräillä 2 kilsaa mun luo... On aika kenkkuolo. Huomenna tykitän taas kehon täyteen ilopillereitäni ja voin olla ihana hehkeä nainen.

Ja paskat.