Vatsassa kurnii ja joudun pesemään tukkani 2 in 1 shampoolla. Jääkaapissa on sinne viikko sitten menehtynyt leipä ja salaattikastiketta. Tili on miinuksella ja vitutus oli suunnaton, kun soitin äiteelle eilen, että oisko mahdollista päästä safkaamaan sen luo tänään. Huomenna tulee opintotuki ja siitä jo 400 euroa menee laskuihin, vuokraan, pillereihin jne. Tajusitte varmaan. Kouluruokailukin pitäisi maksaa ja ihan hurraata tekee mieli huutaa, jos koulun sopat on samaa tasoa kuin viime vuonna; salaatit kasvattaa itsessään jo salaattia ja ruskettuvat tarjoilulamppujen alla noutopöydässä, kasvissyöjille on vaan porkkanakeittoa tai puuroa ja lihansyöjille vain kanaa. Ja joka ruoka on täsmälleen saman hintaista, 2,35 € ota tai jätä. Ja tiukalla matematiikalla tuo tekee melkein 50 € kuussa. (tiukka ja tiukka matikka, tuokin piti laskimella laskea, kiitti vaan lukion maikat, kun opetitte laskimen käytön niin ei suju jakokulmat eikä ynnäykset, NII!)

Mun pitäisi sitten nyt opetella tähän itsenäiseen elämään. Ekaa kertaa elämässäni asun yksin, kun aiemmin jaoin kodin ensin perheeni ja sen jälkeen jo nykyisin entisen kanssa pidettiin kotia. Ihan itteä naurattaa, että miehen edessä ollut perfektionismini on rauennut ja minua ei häiritse yhtään rintaliivit lattialla tai pöllypallo nurkassa. Peti saa jäädä petaamatta ja astiatkin voivat unohtua tiskaamatta. Siis mitä, voiko tästä vetää johtopäätöksen, että minusta tulee pirttihirmu, miesteurastaja kun olen miehen lähettyvillä? Kyllä vaan. Katsokaapa:
" Nuo sinun sukat tuossa lattialla vituttaa minua joka kerta, veisit pyykkikoriin ne"
"Voi jumalauta, tiskit taas tiskaamatta, vähän sä olet sika!!!!"
"Lopeta nyt jo se alasti riehuminen ja pue päällesi"

Pikavilkaisu: sohva tursuaa minun vaatteitani, lattialla on meikkipussi levällään, olen alusvaatteissa ja joka paikassa on levällään mainoslehtisiä. Keittiössä on tiskit tiskaamatta ja pöytä lainehtii laskuja ja muita papereita. Ja olen omassa kodissani, yksin. Joten pyydän mitä jaloimmin anteeksi kaikilta miespuolisilta ketä narttumainen nalkutukseni on loukannut, sillä näköjään tuo hirviömäinen piirre nostaa päätä ainoastaan testosteronisessa ilmastossa. No, mitäs ootte niin sotkuisia, piereskeleviä porsaita!!!!