Pikku krapulan aiheuttamaan matalapainetta havaittavissa täällä. En ees juonut kuin kaksi sitsua pohjille, baarissa kaksi bisseä ja kaksi viskiä. Onhan sitä jo tuossakin. Jalat on aivan soosina, kun kävelin pitkästä aikaa korkeilla koroilla koko illan. Ja voi herra jumala, onhan se niin, että menee vähemmästäki hormoonitoiminta sekaisin, mutta ku Hunksit... Niitä olin tuijottamassa illalla ystävien kanssa. Ja kyllä täytyy myöntää, että siellä kun aloitti takarivissä katselemisen (mahdotonta siinä akkalaumassa) niin huomasinkin olevani toisessa rivissä pian. Ja minä olen aina ollut sitä mieltä, että niiden tekemät jutut on ällöttäviä, mutta täytyy myöntää että olin aivan myyty. Mahtava show, ens kerralla ois kiva nähdä enemmänkin kuin rintakehät :D (oli siis hei porukkaa niin paljon...) ups, sanoinko mä ens kerrasta jotain... Haha, olen siis ilmeisesti muuttumassa faniksi.

Viikon päästä Milanoon. Käsittämätöntä. Matkakuume pukkaa ihan fyysisenä pahoinvointina, kun ajattelee lentämistä ja vieraassa maassa asustelemista 10 päivän ajan. Se menee kyllä hetkessä ohi ja tiiän että takaisin tullessa haluais heti uudelle reissulle. Onhan siitä ollutkin jo puhetta.

Oon tuhlannu hävyttömästi rahaa. Viime perjantaina sain uuden tukkalookin ja juhlakengät ihanan leninkini seuraksi. Voin sitten edustaa italian reissulla... Siellä ei ilmeisesti budjetti veny ihmeellisyyksiin, ajattelinkin että voisin vain syödä hyvin ja nauttia paikallisesta kulttuurista. Juoda espressoa ja syödä jäätelöä. Oih, en malta odottaa.

Pitäisi saada väännettyä vaatetta kunnolla niskaan ja lähteä pian ulos. Rakas tulee luokseni, ajateltiin paistella ihan kotitekoinen pizza tässä illan päälle. Mahtavaa, just sellainen sunnuntaipäivän höpöhöpö kohokohta. Paistella pizzaa, pussailla ja olla vaan ihan hellittävänä ja hellittelijänä.

Tämä krapula vaan vois kyllä hellittää jo. Ihan ok olo jo, mä luulin tuossa iltapäivällä, että mun sydän pysähtyy ja seinät kaatuu päälle. Kunnon kauhukrapula siis. Nukuin pari tuntia ja nyt on ihan kohtalainen olo. Ja piru vie, mun pakara oikuttelee. Vissiin iskias (miten se kirjoitetaan???) oikuttelee... Juu, tiiän, se on mummojen oire mukamas, mutta meitsillä se on hoidettu ekan kerran 13-vuotiaana. Aivan järkyttäviä kipuiluja tulee. Pitäis päästä salille crosstrainerilla suihkimaan.

Ai joo, se Hunksien "tyttökaveri", jolla oli se valkoinen lakana päällä, niin muista ens kerralla pitää jalat yhdessä. Minimekon kanssa ku sattuu se pimpula vilkkasemaan melko helposti... Tosin voimme todeta, että olit laittanu valkoiset pikkuhousut jalkaan... Mutta ehkä ens kerralla sitten. Miltä muuten tuntuis, jos oma mies oisi kaikkien naisten märkä päiväuni, hikoileva seksikäs lihaskimppu... Varmaan ihan kivalta aluksi, mutta entä sitten, kun pitemmän päälle kaikki naiset ovat kauniita, saatavilla jne... En voisi kuvitella. Mutta so not, kundit oli aika seksyjä *virn*