Eilen kävinkin siellä kosmetiikka ostoksilla. Ostin luomivärin, ripsarin, meikkivoiteen, lämminvahan, huulipunan, meikkisieniä ja silmänympärysvoiteen. Kaveri on kehuskellut käyttäneensä silmänympärysvoidetta lähes siitä päivästä kun opetteli meikkaamaan. Ou mai gaad, sehän pitää sitten minunkin aloittaa. Kyllä mä kokeilinkin tuossa keväällä kolmen kuukauden aikana ulkomailla (vaihdossa) ollessani silmänympärysgeeliä. Meikin alla se on ihan loistavaa, pysyy silmämeikki itkeskellessä ja hikoillessa himobailauksen seassa. No, mutta kun mä äsken tätä ryppyjen ihmepoistoainetta hieroin silmänympäryksiini, niin ajattelin vaan, että tästäkö se nyt lähtee, vanhuuden poisto.

Mä oon jostain lukenu että viimeistään 25- vuotiaana tulis aloittaa silmänympärysihon hoitaminen, jotta vältyttäis liian aikaisen naaman norsunvittuuntumisen, jos sen nyt rumasti saapi ilmoittaa. Mä vaan mietin, että katoaako nuo mun kivat nauruviirut silmän alta nyt. Meikin alla tuota voidetta on must käyttää, mutta en mä meikkaa ihan joka päivä. (No ok, sunnuntai on ehkä ainut päivä milloin oon ilman pakkelia).

Maanantaina on tentti. Pitää työpaikalle ottaa kahdet tenttikirjat. Lukea maanantain juridiikan tenttiin ja keskiviikon kustannuslaskelman tenttiin. Hoh hoi. Mulla on muuten ihan kummallisia lämpötilan vaihteluita. Kun ei oo villasukkia jalassa, niin vetää hulluna varpaisiin. Sitten kun on villasukat jalassa, niin tulee niin kuuma että kädet ihan hikoilee. Oonkin tullut johtopäätökseen, että niin kauan kun on hartioilla ja varpailla lämmin ei voi paleltua. (No tässäkin voi käyttää järkeä, en nyt ehkä menis persus paljaana ruokakauppaan jalassani villasukat ja kengät ja harteilla mummohuivi vaan sen vuoksi että tällä lailla pysyy lämpimänä. Putkassa voi olla kans lämmin, noin niinku nakupelleilläkin...)