Kävin lenkillä, taas *tuuletusta*. Nakkasin samalla kirjeen postiin ja käppäilin kauimmaiseen isoon markettiin mitä tästä kaupungista löytyy. Lähin kauppa on viiden minsan kävelymatkan päässä, tänne meni kuitenki vartti kävellessä. Tulin kotiin ja treenasin massulihaksia kahden biisin mittaisella sarjalla. Pitkät vastalihakset, alavatsa ja kyljet tuli käytyä läpi. Tämän jälkeen nappasin vitumiinilitkun naamaan, että jaksan illan tehdä tehtäviä.

Off topic:
Kyselyn vastaukset projektiin analysoitiin tänään. Siihen meni 6 tuntia, eikä vieläkään saatu kaikkia raportteja kasaan. Otetaan kuitenkin huomioon, että vastausjoukkomme on 3500 ja risat, joten aineisto on todella suuri. Ja kokonaismäärästä analysoimme yli 35% joten vastauksiamme voidaan pitää todella luotettavina.

Lähetin tuntilistat tänään ex-oppinnäytteen toimeksiantajalle. Lisäksi hän halusi multa kyselyn vastaukset, lähettelinkin 26 liitteen mailin hänelle tänään. Heh heh. Ei vaan, kaivelee ihan perkeleesti koko juttukin vielä, varsinkin kun mun ohjaava opettaja urputti mulle hyvin veemäiseen sävyyn siitä, että otanko varmasti riskin, että maaliskuun jälkeen mun opinnäytteellä ei ehkä oo toimeksiantajaa. Joo, se tuli kyllä selväksi.

Niihin tentteihinki pitäis lukea. Projektinhallintaa, yhteisölainsäädäntöä ja palkkahallintoa noin aluksi nyt. Huoh, kiinnostaa... Lisäksi pitäis korjailla projektin loppuraporttia...

Keskiviikkona lähden esittelemään meidän yksikköä lukiolle. Mua oli suositeltu tehtävään. Tästä kertyy mulle harjoittelun opintopisteitä. Keskiviikkona myös mun asuntoa tulee katsomaan joku tyttö. Aika nopeeta toimintaa, ku ilmoitin aamupäivästä, että tammikuun alusta mä häippään tästä, niin nyt jo tulee joku katsomaan asuntoa. Hui. Mutta pitäis siis siivota ja tiskata. Tai piilotan kaikki sängyn alle. Heheh...