Kävin lenkillä. Hölkkäilin ihan reilusti alussa, että sain lihakset lämpeämään. Tämä taas aiheutti sen, että tupakkaa ilman olleet keuhkoni oli saada kuolonkohtauksen. Yskitti. Sinnikkäästi jaksoin ja lenkkeilinkin 40 minsaa. Ja joo, en hölkänny koko matkaa. Kolmasosan ehkä. Liian vähän kuitenkin. Mutta siis joo, yritin kuitenkin. Kotona sitten treenasin massua ja punnertelin vähän, että sain edes vähän hyvää omaatuntoa siitä, että kävin lenkillä. Miksi en muuten käy joka ilta? Vaikka ottais tavaksi, että joka ilta kello 18 lähtis lenkille.

(Paitsi silloin ku oon rakkaan luona ja jumitan sohvalla kattomassa Housea)

Tänään on ruokailukin jääny aika vähälle, pikkuisen oon syöny kaurapuuroa. En jaksanu keitellä makaroonia. Toisaalta yksi hailee kait se on, syökö puuroo vai makaroonia. Yhtä gourmeeta kuitenki.

Off topic:

Oon käsitelly myös kyselylomakkeita tänään taas, mikä kartutti harjoitteluani tänään puolella tunnilla, eilen meni tunti. Palkka tulee kuulema ens kuun puolessa välissä.

Oon lukenu tänään myös kahteen eri tenttiin ja pitäisi lukea vielä kolmannen muistiinpanot. Tentit alkaa viikon päästä, että sinänsä ei mikään hätä. Oon vaan tosi tyytyväinen itteeni.

Mulla on kamala ikävä rakasta koko ajan. Mä sitten vaan hajoilen taas puhelimessa, alan painostaa, vaahtoan ja nalkutan joka asiasta. Olipa kiva pudota eilenkin maan pinnalle tästä omasta erinomaisuudestani, ku aattelin, voi että, vuoden päästä valmistun. Sitte iski itkuvitutuspaniikki kun muka joudun elämään opiskelijamiehen rinnalla, jos ite teen töitä. Siis mistä hemmetistä tommonen itsekkyys muhun iski?!? Ja rakas valmistuu kuitenkin puoli vuotta mun perässä. Että ei se sen kauemmin vie kuitenkaan. Miksi mä ite paiseilen jostain perheen perustamisesta oman pääni sisällä, ku mulla ei kuitenkaan oo kiire. Siis, että voin hyvin tehdä töitä, tienata rahaa ja säästää sitä. Reissata vielä vähän ennen kuin pitää alkaa sinappikakkaruljanssiin. (Ketään väheksymättä...)

Topic:
Vois mennä uimaan joskus tässä. Kysyis vaikka äiteetä mukaan, ku sillä on uimalippusia ja se tykkää käydä vesijuoksussa...