Näin kummallista unta. Olin ulkomailla vesipuistossa ja osallistuin hyväntekeväisyys päivään, jossa kerättiin rahaa, että naiset pyysivät miehiltä rahaa, että miehet saavat laskea vesiliukumäkeä rahasta naisen kanssa. Jonkinlainen maksullinen nainen mä kait sitten olin. Yksi tyyppi ei suostunut laskemaan mun kans vesiliukumäkeä ja mä hyppäsin korkkarit jalassa sen auton kattoikkunan säpäleiksi ja yritin varastaa autostereot. Se kaappas mut autoonsa mukaan ja jouduin kartanoon, jossa mun lukioaikainen tuttava laittoi ruokaa. Söin parsakaalia ja pinaattilettuja siellä ja kartanon italialainen naisomistaja toimitti mulle kuitin, jonka mukaan olin ansainnut 365 000 € hyväntekeväisyyteen vesiliukumäkipäivästä. Pöytää vastapäätä istui yhtäkkiä ex-anoppini, joka kysyi, että mikäs päivä se semmoinen on. Selitin, että rahat menee hyväntekeväisyyteen. Ex-anoppi nauroi, että hän pitäis rahat itellään. Tokaisin, että niin no, rahathan ei ole sun eikä mun, eikä se kuulu sulle mitä mä teen.

Viime viikollakin näin unta että pelasin korttia riikinkukon ja kuoleman kanssa. Kuolema oli naamioitunut apinaksi, jonka pää olikin pääkallo apinan kasvojen alla. Nostin kortit pöydältä telekineettisesti ja vedin riikinkukkoa kuvaavan kortin pakasta.

Unikirja kertoilee; ihminen, joka lahjoittaa rahaa tuntemattomalle, tekee pian arvokkaan löydön ja uni rahan saamisesta merkitsee menestystä. Riikinkukosta kerrotaan; kerskaileva riikinkukko levittää pyrstösulkansa ylpeästi kaikkien ihailtavaksi, se on miehisen määräysvallan symboli. Riikinkukko unessa merkitsee tytölle hyvää ja rikasta miestä, sekä että tuleva puoliso on viehättävä muttei erityisen älykäs. (tässä vaiheessa aloin nauramaan). Apinoista uneksiminen ennustaa yleensä pahaa, sillä apinat merkitsevät pahantahtoisia, kateellisia, lapsellisia, outoja ja salaisia vihamiehiä. Apina on hyvä merkki perheelliselle ja rakastuneelle. Kuolema ei välttämättä ole oikean kuoleman enne, etenkään, mikäli uneen ei liity ahdistusta. Unessa kukaan ei todellisuudessa kuole. Kuoleminen merkitsee yhden elämänvaiheen päättymistä, sekä työtehtävän tai suunnitelman onnistunutta toteutumista ja uuden alkua, uudelleensyntymistä.

Huh, näiden perusteella mulla menee siis ihan hyvin. Ja ihanaa on myös se, että sain pari villapaitaa ystävältäni eilen ja tänään on vihreä villapaita- päivä. Rakas tulee tänään. Wihii!