Mitäs tähän ois nyt lisättävää? Eilisen päivän nippaili alavatsassa melko lupaavasti ja tänä aamuna taas myöhäistä aamua hyödynnettiin kalastuksen merkeissä. Mies nauroi, että mun pitäis salakirjoitukseni sijaan kalenteriin merkitä pian ne päivät, milloin ei olla ammuttu kovilla. Siis, köh, harrastan kalenteriini kirjausta, johon symboleilla merkkaan negatiiviset testit, kalastelut, kiertopäivät ja kuukautiset. Siis vielä sen lisäksi että se kaikki tieto löytyy kyllä täältä. Tai no ei nyt ihan kaikki, eihän täällä muuten muusta lukisikaan kuin hirveästä sekstaamisesta. Tosin siis onko mä nyt ees muusta kirjoittanutkaan tänne...?

Mutta siis, illalla juteltiin just siitä mistä eilen vähän suutahdin miehelle. Kaikki ne asiat mylläsivät mun mielessä niin paljon, että näin aivan kummallisia unia. Yhdessä mulla oli poika, joka oli jo n. viisi vuotias, hoikka ja pitkä. Tummatukkainen ja komea, isänsä näköinen. Tosin välillä se näytti aasialaiselta jopa (ei kummallakaan ole sieltä päin mitään sukujuuria), enkä lisäksi muistanut synnyttäneeni häntä. Minä en löytänyt mistään vauvakuvia, eikä mieheni ollut myöskään synnytyksessä mukana. Joten olin hädissäni, tiesin että tuossa on minun poikani, mutta en muistanut hänen syntymäänsä. Nappasin pojan syliin ja sanoin: olen sinun äitisi ja rakastan sinua enemmän kuin mitään muuta. Heräsin tuon jälkeen. Mies kuorsasi ja hiplasi unissaan taas jaloillaan patjaa ja kello raksutti liian kovaäänisesti. Nukahdin jossain välissä ja näin unta, että olin raskaana. Laskin käteni alavatsalle ja pieni ihminen rummutti minua niin hirveästi ja jalkapohjan saattoi erottaa mahasta. Uni meni siinä vaiheessa sekopäiseksi, kun sieltä pisti esiin raajaa monen sentin edestä ja tunsin kuinka vauvan nenä kutitti selkärankaa enkä voinut raapia sitä. Heräsin taas ja sama juttu, kuorsaus, hiplati hiplati ja raks, raks, raks, lisäksi pissahätä. En noussut ja nukahdin taas. Unessa olin laitoksella, vedin ilokaasua. Ajattelin että jos nämä saamarin unet eivät nyt lopu, niin en saa kunnon unta koko yönä.

Takana siis erittäin huonosti nukuttu yö sairaiden unien kera, myöhäinen työpäivä (joo, en ole liikkunut vielä minnekään ja tuntuu etten taida liikkuakaan). Pitää vaikka ajatella että mulla on talviloma nyt. Onneksi tää on vaan harjoitteluaika koululle... Tai no oikea työhän tämä on mulle, mutta mä en usko että mä kauempaa olen kuin on pakko opinnäytteen kannalta sitten.

Niin ja muuten, rahat on loppu, ens kuussa pitäis lähtee yhdelle keikalle, käydä katsoo ehkäpä rasvattuja miesvartaloita, sitten on kohta vappu, pitäis maksaa laskuja, vuokra ja saada ruokaa joskus. Lisäksi pitäis saada vitamiineja, omega3, kalsiumtabuja ja rautatabuja... Ja siis rahaa.