Ärsytyskynnykseni on suunnattoman matalalla ollu viimeisen viikon verran. Edelleenkin veikkaan sen olevan vain tuttua PMS:ää. Nyt vaan menee hermot niin kotona kuin töissäkin. Mä en edes tiedä mistä mä aloittaisin tämän valittamisen, kun tekee mieli valittaa niin monesta asiasta. Aloitetaan vaikka minusta itsestäni. Ja varoitus; käsittelen tekstissä ruumiintoimintoja, seksiasioita ja kaikkea mahdollista. Ollos hyvä ja poistu, ellet kestä :)

Noniin, mä oon ihan laho paska. Mua niinku koskee jokapaikkaan tuolla alakerrassa. Munasarjoihin vihloo julmetusti varsinkin vasemmalta puolelta ja nyt se kipu tuntuu välillä murhaavalta, kun oikaisee ruotonsa suoraksi. Mun ryhti siis kun ei ole mikään tikkusuora, vaan oon niinku kävelykeppi enneminki. Ja mä niinkun tunnen siellä jonkun helvetinmoisen puristuksen koko ajan. Siellä polttelee ja jäätää. Mä edelleenkin oon sitä mieltä, että liikaa seksiä vähälle aikaa. Tai sit pitäis varmaan lisätä liukkarin käyttöä tms. Mutta siis suoraan sanottuna ku tuo alakerta nyt tuntuu siltä, että sinne ois sohittu palavalla soihdulla vähintään. Ja kun istuminenkin käy siis alakertaan kipeää. Viimeksi havaitsin samaa n. kuukausi sitten treenin aikana... Hmm ja olikohan se ennen kuukautisiakin jopa? Voi hemmetti, jos mä näin kipee oon joka monsuunin alkaessa...

Noni, sitte mun mies. Mä kattelin vanhoja kuvia siitä. Ja perkele, se on niissä vahvasti kihloissa eksänsä kanssa. Ja se raivostuttaa. (Hemmetti, tämän on pakko olla vaan PMS:ää, ei kukaan voi olla muuten näin kiukkuinen). Mä mietin, että mikähän mussa on vikana, kun en moista ylellisyyttä ansaitse. Mä en halua painostaa ja silti tekisi mieli lätkiä toista päin taulua, ku se ei tajua kosia. Ja sitte sanoisin kuitenki ei, jos se kosis mua vaan sen vuoksi, että mä haluan. Ku mä en edes tiedä, että haluaako se. Ja mä tahdon naimisiin ja mieskin ehkä kenties mahdollisesti haluaa. Ja silti me tenavaa kokeillaan saada aikaan. Ja kun se on vastoin periaatteita. Eihän se nykyään oo enää mikään ihme tässä maailmassa, että vanhemmat eivät ole naimisissa, mutta kun mä haluan. Ja tietenkin pinnallinen prinsessaminäni ei halua häämekon kanssa pallomassua tai jälkilöllöjä. Tässä vaiheessa tuokin on jo ihan sama. Ei ollu muuten kuukausi-pari sitten.

Noni, sitte minä taas. Mä oon niin saamaton paska. Mä en käy salilla, enkä kuntoile. Mä en jaksa, enkä ehdi. Mukamas. Mä syön noita vitamiineja, mun hemoglobiini oli verenluovutuksen aikana hyvä, joten päällisin puolin jees. Mä oon vetäny järkyn määrän herkkuja ja ne ei ees maistu hyvältä. Aloitan lakon kyllä uudestaan, en mä vaan halua paisua palloksi. Sitte, mun maha on alkanu taas reistailla. Herkkulakon aikaan se toimi kuin unelma, nyt on vaarassa poksahtaa kallo. Hedelmät ja kasvikset kun jotenki vaan jäi. Jumaliste, tätä mä niinku ärsyän itsessäni. Ja sitte, mä oon joku seksiaddikti. Hyvä että aamulla töihin selvisin, ku jäin miestäni kihistelemään. Mitäs on niin seksikäs.

Noni, sitte mun työt. Mun esimies on nuori kaveri ja voi elämä, sehä on ihan lääpällään muhun. Se soittelee turhista asioista ja mua kertakaikkiaan ällöttää tehä sen kans töitä. Mä haluan oman auton, oman toimiston, hulluna rahaa ja olla naimisissa ja raskaana, että se jättäis ne kaksimieliset ehdottelut ja kehut pois. Ällö, hyi, yäk, järkkyä. Mulle annettu tietokone on rikki, se ei pelaa ja asiakirjat jää tekemättä. En saa tehtyä mitään. Selaan vaan nettiä sitten. Tänään kyllä kävin asiakkaalla, kirjoitin tarjouksia ja tein materiaalia meidän tuotteista. Se on jo aika hyvin, eikö niin?

Kolottaa joka paikkaa, nytkin pistää rintaan. Ja mua väsyttää niin vietävästi koko ajan. Mulla on järkyttävät silmäpussit ja naaman turvotus ei laske millään ihmelotioneilla. Saa läträtä vettä ja voiteita ja turvoksissa on ja pysyy. Mies ostaa raskaustestin tänään ja teen sen varmaan torstaiaamuna. Jos siis maltan sinne asti odottaa. Mä en usko olevani raskaana. Mä oon hokenu sitä miehelle, koska kierto on vaan niin lopussa. Mies sitte kyselee, pelkäänkö mä että mä oisin raskaana. Mä en pelkää, mä tiedän etten ole. Ei tunnu miltään. Paitsi PMS oireita on ihan selkeesti. Ja hittolainen, viime kuussa tosiaan oli aivan karmeet kivut kans, samallalailla. Mun on pakko käydä varmaan lääkärissä ultrauttaa munasarjat tms, ettei siellä oo mitään patteja jotka tätä kipua aiheuttaa. Ne vaan tuli silloin ku kävi salilla. En kertakaikkiaan muista, oliko samaan aikaan alkamassa menkat. Pillereiden lopettamisen jälkeen tuli kivut, seksiaddiktio ja naamanäppysiä. Näpyt pysyi herkkulakon aikana veke, joten mä luulen että pitää edelleen vahtia mitä suuhun pistää.

Ja mulla on juliarobertsit kainalossa. Operaatio epilointi olisi siis edessä. Mutta kun ei sitäkään jaksais. Niinku millään. Ja menis vaikka miljoonan tunnin päiväunille. Mies tahtois yrittää ens kuussa lasta ovulaation aikaan. Mä en tiedä haluanko mä yrittää. Mua nii naurattaa, ku meillä on kumi ollu pöydällä käden ulottuvilla koko ajan. Sitä ei vain otettu. Mä pyörittelin sitä käsissäni eilen illalla ja nauroin. Ja sitte taas urheiltiin kahestaan. Ja siellä on se pöydällä edelleenkin.