Jep. Tänä aamuna uusin testin ja tällä kertaa tyydyin RFSU:n indikaattoriliuskaan. Eli kusaisin purkkiin ja huljutin tikkua pississä. Ja n. viiden minuutin jälkeen käskin mieheni menemään tikkua katsomaan. Ei kuulunut mitään ja minä olin jo ihan että mitä helvettiä... Huutelin miehelleni, että miltä näyttää. Hän vastaa "No missä niiden viivojen pitäisi näkyä" Kipitin äkkiä paikalle. Tuijotin tikkua ja siinä oli vahva punainen kontrolliviiva ja hentoinen pinkki viiva. Sen näki kyllä silmällä, mutta siitäpä nyt ei osaa sanoa sitten mitään.

Minä nimittäin mokasin sen tikun kanssa. Minä kastoin eka sitä siihen kupposeen ihan nanosekunniksi ja vasta sitten muistin että sitä piti uittaa kauan siinä. Koska predictorin testiin riittää sekunti virtsasuihkun alla, niin enhän mä muistanu että tätä pitää käyttää pissassa vähintään 5 sekuntia. Joten tulos nyt ei ole mitenkään analysoitavissa.

Pitää odottaa muutama päivä, jotta asian voi tarkistaa. RFSU:n testin ostin citymarketista, pakkauksessa on kaksi indikaattoriliuskaa ja hintaa oli jotain 3 euroa. Aattelee että oon maksanu predictorista 14 euroa tuplapakkauksen ostaessani. Tämä nyt on taas ihan karmeaa. Ensin viikko sitten ei mitään tietoa siitä ja otinkin asian ihan lungisti. Nyt sitten siinä on haamuviivat. Ja innostua ei saa, sillä testi on tod.näk tehty huonosti, kun en huolella sitä käyttänyt. Puolustukseksi sanon, että seitsemän aikaan sängystä aamupissalle repäistynä en olettanutkaan yltäväni huippusuorituksiin. Heräsin pissahätään, mieskin heräsi ja salamana haki minulle testin. Silloin väsytti, mutta nyt ei väsytä yhtään.

Eiliset juhlat menivät tosi mukavasti. Oli hyvää ruokaa ja paljon uusia ihmisiä. Kaikki joivat jotain, mutta kukaan ei kysynyt minulta, että miksi minä en juo. Se meidän kavereissa on parasta, että eivät ne kysele, ei alkoholin väliin jättämistä tartte perustella. Mutta kun oltiin lähdössä kotiin yhdeksän aikaan, alkoivat ihmiset ihmettelemään että miten jo nyt. Kyselivät että onko johonkin menoa. Totuudenmukaisesti kerroin, että mä en pysty viikonloppuisin hirveesti juomaan, koska mulla kestää pari päivää toipua krapulasta. Ja sitten on se fakta, että tilillä on ihan ministi rahaa. Tarkoitan todella ministi, muutama hassu lantti. Ystävät vannottivat osallistumaan hirmuisiin vappukarkeloihin ensi viikonloppuna ja lupailtiin jotain sinne suuntaan. Saapa nähdä millainen vappu on tulossa...